dijous, 25 d’octubre del 2012

Ja us trobo a faltar!

Hola bonics! Sóc la Lídia! Ara que ja em trobo una mica millor, arpofito per escriure-us, que ja us trobo a faltar! Ja m'han explicat que esteu fent moltes coses xules aquesta setmana, i que la sortida a la biblioteca va anar molt bé! Ja tinc ganes que m'ensenyeu els llibres que heu agafat! Jo em vaig recuperant mica en mica, i espero estar bé ben aviat per poder tornar a l'escola i que m'expliqueu tot el que heu fet! Un petó molt gran (des de lluny per no encomanar-vos!) i una abraçada molt forta per tots :) Lídia

2 comentaris:

  1. Hola Lídia!!!

    Hem rebut el teu missatge,nosaltres també et trobem a faltar.
    Aquesta setmana ha anat molt bé, hem treballat les endevinalles, a expressió hem representat una mini obra de teatre i ens hem "petat" de riure.
    El Raul s'ha trencat un dit amb la porta del lavabo del pati i el porta embenat.
    Aquesta tarda farem la festa de la Martina, l'Aina, el Raul, el Pol i el Gerard...
    Tenim una novetat d'última hora, ha vingut una nena nova a l'altra classe que es diu Eleonora.

    Esperem que et milloris i que tornis aviat.

    Esperem que vinguis a l'excursió!!!

    Petons!! T'estimem!!

    Els Teixidors i Teixidores!!!

    ResponElimina
  2. HOLA LIDIA JO TAMBE ET TROBO A FALTAR MOLT A LES CLASES DE CASTELLA I DEL QUINZET. LIDIA TORNA AVIAT TOTS T' ESPEREM!!!
    MARIA SANNINO

    ResponElimina