dimecres, 28 de novembre del 2012

Don't Worry, Be Happy

18 comentaris:

  1. Ens ha agradat molt la vostra cançó,

    CARBONERS

    ResponElimina
  2. La lioba ens a dit que molt be.

    ResponElimina
  3. ÉS VERITAT...SI ESCOLTES LA CANÇÓ S'OBLIDEN LES PENES...I ET VENEN GANES DE SOMRIURE.... JA L'HE APRÉS A CANTAR??

    ResponElimina
  4. Magrada molt la vostre canso.

    ResponElimina
  5. m'an cantat la cançó :el Marc,el Guillrem,la Júlia, la Martina i l'Alba

    ResponElimina
  6. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  7. Me ha encantat la canco i mes encara cuan la abeu cantat.

    ResponElimina
  8. m'agradat molot la canço em fet molta merda ente tot
    lucia

    ResponElimina
  9. La cançó es molt xula!!


    Marçal

    ResponElimina
  10. hola soc la julia em sembla que ho vem fer molt be i espero que el proper any ho fem millor

    julia

    ResponElimina
  11. M´agradat molt la vostra canço soc el nil

    ResponElimina
  12. M´agradat molt la vostra canço soc el nil

    ResponElimina
  13. La vostra canço és molt bonica i el dia del espectacle davant dels pares i les mares amb ban dir que h'o beu fer molt bé
    mMateo Waksman

    ResponElimina
  14. En el conçert m'ho vaig passar molt be a la 1 actuacio va ser molt xulo
    jo i la Maria.M reiam cada 2 per 3 ens vam saltar una estrofa que va ser la del final pero igualment jo crec que tots i totes ens ho vam passar molt be fins i tot la Lidia ens va felicitar!!!!!!

    ResponElimina
  15. Hola amics!Aquest Nadal, m´ho he passat molt bè. Mahan regalat moltes coses, com: Monzunos, Una consola, uns cuants jocs, etc.
    Êric Font,

    ResponElimina
  16. Hola clase!! esperu que els reis i pare noel s'ha haguessin portat molt bè amb busaltres, a mi m'ha portat lo que jo bilia estiic molt contenta amb lo que tiiinc!!!!!

    GABRIELA MARTINEZ

    ResponElimina