divendres, 21 de desembre del 2012

DIA DE PATINS

Un dijous i el següent vam fer expressió (educació física) d’una manera diferent. Havíem de portar patins, patinets, scooters, skates... Ens dividíem en tres grups: patinets, per fora de la pista de futbol, i patins, per dintre la pista (estàvem al pati de dalt). L’skate anava per un altre circuit més petit. A les persones que duien patinets, la Mar els feia diferents circuits i als que portaven patins els ensenyava coses noves com per exemple a fer la cadireta... A la classe dels Carboners la Lioba també els ajudava. Per a la gent que no tenia cap vehicle amb rodes o que li anava petit, un altre nen/a que tingues dues coses, els en deixava una. La gent que preferia fer servir objectes de circ també els podia fer anar.

18 comentaris:

  1. va ser un dia molt chulo i dibertit a expresio sobre rodes i esta molt ven explicat tot lo que em fet aquell dia las fotos les he estat mirat i semblem patinadors de vritat

    ResponElimina
  2. Aquest dia m'ho vaig passar bomba!Hi ha una foto que m'agrada molt on el Marc i la Maria fan d'angelets. És molt xula!

    JAUME

    ResponElimina
  3. El dia d'expressiò sobre rodes va ser hipermegaguai, i alguns dels que anavem amb patinets vam fer carreres!!


    Marçal

    ResponElimina
  4. El dia d'expressio sovre rodes va ser molt i molt i molt xulu jo primer astava amb els de monopatin despres vaig canvia a esceit i jo sempre anave al custat del marçal



    miguel angel

    ResponElimina
  5. El dia de patins era molt especial perquè es ensenyaven moltes coses el que portaven patinets els feia fer circuits cada cop mes difícils i els que portaven patins els ensenyaven coses a fer mes difícils.

    Va ser el dia d'expressió mes xulo del trimestre!

    Aina Lizhuo Martinez Villegas

    ResponElimina
  6. M'ho vaig passar molt bé el dia d'expressió perquè em van ensenyar a fer coses noves amb els patins.


    Queralt Figueras

    ResponElimina
    Respostes
    1. si aixo es beritat ens ho vam pasar molt be i ames els de patins ens ho em pasat molt be fent el angel

      lucia feliç any nou a tots i a totes

      Elimina
    2. Es berita jo mu vaig passar supeer bè:-)

      Elimina
  7. Aquell dia de expressio va ser xulissim ens ho vam pasar molt be
    pero en aquestes fotos nomes surt l'altre calasse i 4tA no van treure fotos.

    ResponElimina
  8. Ha mi aquell dia em ba agradar moltisim, la proxima vegada que o fem portare el meu patinet nou que em ba portar el Pare Noel.Ha quell dia va ser el millor dia dels dias que he sigut nova en la escola,estava tot el temps contenta i ni un minut trista mo vaig pasar molt ve.


    ELEONORA PEREZ CARO

    ResponElimina
  9. Hola sóc en Pau.El dia dels patins que bem fer amb la Mar va ser molt " xulo" ab els patins i patinets ens ban fe fer proves molt fàcils pro ens ho bem passar molt bé.


    Pau Fontelles Argilaga.

    ResponElimina
  10. El dia d'exprassiò va ser molt xula parque avia patins patinets pero jo numes avia fet patinets i ens ho bem passar molt bé.


    Santiago Carmona

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estic dacord de que era molt xula.
      Desprestigiar empasa el contrari yo estaba amb skate



      NAHUEL

      Elimina
  11. el dia de la classe de patins patinets i esceits va ser mlt dibertida perque la mar ens va posar coses molt difisils i les fots eren molt gracioses
    Mateo Waksman

    ResponElimina
    Respostes
    1. El dia de exprassio va ser molt chulu, amb circuits ejercisis,hi havian patins patinets skates waves. Hi ens ho bem passar molt bé. Ignacio Jamardo.

      Elimina
  12. El dia de expressio va ser molt chula amb circuits ejercicis cambi de sentit, hi havian patins patinets skates waves. Hi ens ho vem passar molt bé. Ignacio Jamardo

    ResponElimina
  13. M'agrada molt expressió prro aquell dia si que a sigut molt divertit m'agradaaaat moolt.


    GABRIELA MARTINEZ

    ResponElimina
  14. amb va agradar molt aquell dia otur naria ha fe vase molt molt divertit.



    TATIANA ELIAS CALLE

    ResponElimina