dimecres, 18 de desembre del 2013

Excursió a Sant Medir

Excursió a Sant Medir

Hola famílies!,  som la Ruth i la Marina.
Ara us explicarem que vam fer  i com vam arribar a l’excursió.
Per començar vam deixar l’autocar al costat del Tibidabo i per allà vam estar buscant la font Groga però no la vam trobar.



Com veieu això és la font Groga i això el mapa,
Vam anar a dinar  al costat d’un restaurant que es deia Can Bordell. Desprès caminant vam arribaar al el Pi Xandri. Sabeu que és?.  És un arbre que té aproximadament  230 anys  que ara el veureu amb una imatge.





Sabeu quants km vam  caminar? Entre tota la ruta vam caminar  8 km i a dalt ens esperava  l’autocar.



3 comentaris:

  1. L'excurció em va agradar molt. El Pi d'en Xandri em va agradar moltissisim , ja que medeix 23 M TÉ230 ANYS I LA SEVA CAPSADA ÉS DE 21 PER 15!!!
    Té una forma de broquil molt diferent als altres arbres i és molt divertida.

    ResponElimina
  2. L'excursió em va encantar, em van pasar i vaix veure una pila de coses interessants. Una de les coses que em va agradar mes va ser Pi d'en Xandri !!!
    Marina Itzel

    ResponElimina
  3. soc l`Eitan el meu germa tambe vanai ha colserola he qui tingi skipe que mu envilli el seu nom al meu gmail eiancopa@gmail.com

    ResponElimina