dimecres, 4 de juny del 2014

LEGO: “My life is in it”


Lego ghostbusters sortirà al febrer de 2015.


Tenia 1 any i mig quan els meus pares em van regalar el primer Lego. Jo no en sabia res i em va agradar molt. Des d’aleshores he crescut amb el Lego.



Avui us puc dir que és el joc de ma vida.

Quan ja havia aprofitat i apurat al màxim els dos primers Legos, vaig demanar als meus pares que em compressin un Lego Duplo, però no recordo què va passar. Aleshores, va ser quan l’amic del meu pare em va regalar un guapíssim  cotxe de bombers galantment vermell de Lego Duplo.

 




El Lego ha revolucionat la meva ment. Ara puc ser més ordenat amb la meva habitació, i ara el meu cap no es un cataclisme d’idees. Sóc més creatiu i milloro/transformo els models, però trobo a faltar totes les peces del món.


La meva millor creació i de la qual em trobo molt orgullós és el vehicle ofensiu de Lego Mindstorms.

Avui dia ja no em “rajo” a la primera perquè he aprés a seguir un procés dur seguint unes instruccions que m’han ensenyat a ser més pacient.




Lego cuatro




Lego duplo
 


Lego Juniors
 


Lego



Lego technic

Lego mindstorms




Les ultimes generacions de lego (mindstorms) requereixen un alt coneixement informàtic que nens com jo aprenem a l’extraescolar de robòtica.



Thanks for watching :)
 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada